Бажання
Додайте товари до списку бажань
0
Мій кошик

Устілки з підігрівом ультра-тонкі у взуття USB 36-45

В наявності
Артикул: 199002
200 грн
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
Оптові ціни від 10 одиниць
Виберіть колір
Замовити швидко
Опис

Устілки з підігрівом дуже зручне та практичне рішення для обігріву ніг у холоди та морози. Найкраще рішення для продавців, які торгують у неопалюваних приміщеннях та відкритих ринках.
Катання на лижах, піші походи та катання на санчатах - стануть для вас набагато приємнішими! Устілки поставляються у двох розмірах 36-40 і 41-45, кожен із цих розмірів підрізається під потрібний вам за допомогою звичайних ножиць.

Характеристики;

  • Вид – грілки;
  • Розмір -36-45;
  • Робоча напруга – 5 В;
  • Довжина – 150 + 20 см;
  • Нагрівальний елемент - вуглецеве волокно;
  • Сезон – зима;
  • Колір чорний;


Комплект

  • Устілки
  • USB кабель для підключення до джерела живлення

Повербанк у стандартний комплект не входить. Для устілок з підігрівом рекомендуємо використовувати зовнішній акумулятор ємністю 7000мАч -30000мАч.

Повербанку з ємністю 10000 mAh вистачає на 4-5 годин, повербанку з ємністю 20000 mAh вистачить вам на 10-12 годин прогрівання устілок. Якщо у вас немає повербанку, ми рекомендуємо вам подивитися

Теплые Стельки с подогревом ультра-тонкие в обувь универсальные унисекс - изображение 9

Відгуки 1
Потрібно два павербанки?
Відповісти
Новий відгук або коментар
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
  • «Нова Пошта» по Україні — 100 грн
  • Кур'єром «Нова Пошта» по Україні — 120 грн.
  • Укрпочтой (по полной оплате на карту банка)

ВАЖЛИВО ! Замовлення вартістю до 300 грн післяплатою не висилаються!

Більше інформації про доставку https://novaposhta.ua/ru/delivery

  • Готівкою при отриманні.
  • Кредитною карткою в privat24, LiqPay.
  • Через касу або термінал самообслуговування Приватбанк.

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості відповідно до Закону "Про захист прав споживачів".

Нагадуємо, що для повернення товару потрібно дотримуватися певних умов:

  • пройшло не більше 14 днів;
  • товар не належить до товарів, які не підлягають обміну та поверненню;
  • товар не використовувався, повністю укомплектований і не порушена цілісність пакування;
  • збережені заводські (гарантійні) пломби, всі захисні плівки, ярлики та маркування.

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості відповідно до Закону "Про захист прав споживачів".

Нагадуємо, що для повернення товару потрібно дотримуватися певних умов:

  • минуло не більше 14 днів;
  • товар не належить до товарів, які не підлягають обміну та поверненню;
  • товар не використовувався, повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
  • збережено заводські (гарантійні) пломби, всі захисні плівки, ярлики та маркування.

Строки повернення та обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотна доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Кошти повертаються на карту покупця протягом 3-х робочих днів, після отримання товару на склад продавця.

Умови повернення для товарів належної якості

Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" ви можете протягом 14 днів з моменту купівлі, повернути товари, придбані в нашому магазині, за умови виконання всіх норм передбачених Законом. Умови обміну/повернення товару належної якості Стаття 9. Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів": Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого його було придбано, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі. Обмін товару належної якості провадиться: якщо він не використовувався; якщо збережено заводську упаковку (оригінальну упаковку); якщо збережено його товарний вигляд; споживчі властивості, пломби, ярлики; розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

Згідно із Законом "Про захист прав споживачів", компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Вгору