Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості відповідно до Закону "Про захист прав споживачів".
Нагадуємо, що для повернення товару потрібно дотримуватися певних умов:
- пройшло не більше 14 днів;
- товар не належить до товарів, які не підлягають обміну та поверненню;
- товар не використовувався, повністю укомплектований і не порушена цілісність пакування;
- збережені заводські (гарантійні) пломби, всі захисні плівки, ярлики та маркування.
Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості відповідно до Закону "Про захист прав споживачів".
Нагадуємо, що для повернення товару потрібно дотримуватися певних умов:
- минуло не більше 14 днів;
- товар не належить до товарів, які не підлягають обміну та поверненню;
- товар не використовувався, повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
- збережено заводські (гарантійні) пломби, всі захисні плівки, ярлики та маркування.
Строки повернення та обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотна доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Кошти повертаються на карту покупця протягом 3-х робочих днів, після отримання товару на склад продавця.
Умови повернення для товарів належної якості
Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" ви можете протягом 14 днів з моменту купівлі, повернути товари, придбані в нашому магазині, за умови виконання всіх норм передбачених Законом. Умови обміну/повернення товару належної якості Стаття 9. Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів": Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого його було придбано, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі. Обмін товару належної якості провадиться: якщо він не використовувався; якщо збережено заводську упаковку (оригінальну упаковку); якщо збережено його товарний вигляд; споживчі властивості, пломби, ярлики; розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.
Згідно із Законом "Про захист прав споживачів", компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.